2011年1月16日 星期日

菠蘿包小王子 (2010-03-16)


如果世界上真係有菠蘿油王子, 我一定會嫁俾佢


因為嫁o左俾佢, 我就可以日日食新鮮出爐的菠蘿油啦






菠蘿油王子 我相信你唔會介意我食菠蘿油食到變o左肥妹仔o既



.
 .


本來今日都無打算開爐, 不過天氣回暖, 突然好想食麵包


一於就整我一直都好想整o既包包 --- 菠蘿包




今日搓包包特別順利, 好快已經搓到有薄膜

 


然後進行第一次發酵


 


發酵的時候順便預備好菠蘿皮!! 今次我又計錯o左份量啦


明明打算整半份, 點知整整o下又整多o左


好彩放雪櫃可以存放一個月






搓菠蘿皮要好小心, 太薄的話, 放在包包上面好易會4分5裂


 



終於可以放入焗爐啦 (有一個包包本來想試做菠蘿油蟲蟲, 誰不知變o左怪獸)







好o野, 終於出爐啦!!! 新鮮出爐的包包真係好香



 

忍唔住即刻吞o左一個落肚


好開心, 今次做的菠蘿包撕開之後見到有一絲絲




真係好好食呀!!!

見到爹地趕住返工都要拎住個菠蘿包一路行一路食, 真係覺得好開心


 




沒有留言:

張貼留言